logo van Webburo Spring BV

Heeft u een klacht, laat het ons weten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk.

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

U kunt dit schriftelijk of uiteraard ook telefonisch doen. U kunt uw bericht sturen naar info@webburo-spring.nl of bellen met 0182-205020

Branche organisatie ICT Waarborg

Webburo Spring is een deelnemer van ICTWaarborg. Dit betekent voor u als consument extra zekerheden waaraan een goed ICT bedrijf moet voldoen. Onwaarschijnlijk, maar komt u er met ons echt niet uit, dan kunt u uw klacht uiteindelijk ook wenden aan deze partij. Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier in te vullen via de volgende link: https://www.ictwaarborg.nl/service/bemiddeling

×