logo van Webburo Spring BV

Banketbakkerij van Dijk

Banketbakkerij van Dijk uit Gouda is de beste bakker van Gouda en omstreken.

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Voor het bouwen van je website is belangrijk om te bepalen wat de doelgroep is en wat het doel van de website is. Na het bepalen van het doel en de doelgroep kan er begonnen worden met het bouwen. Een veel voorkomende fout is dat mensen hun website laat bouwen zoals zij hem zelf mooi vinden. Hier wordt echter vaak de doelgroep vergeten. Je bent meestal je eigen doelgroep niet. Probeer tijdens het (laten) ontwikkelen van je website steeds te bedenken wie je doelgroep en wat je doelgroep zoekt! Een ontwerp wat jou aanspreekt spreekt soms de doelgroep niet aan, dus test een aantal ontwerpen bij je doelgroep en bespreek het met familie en vrienden.
Tips en advies van  Webburo Spring: Maak alles zo makkelijk mogelijk op je website

Maak alles zo makkelijk mogelijk op je website

Je website heeft een doel. Je wilt de bezoekers iets laten doen, zoals:Een offerte aanvragenContact met je opnemenInschrijven voor een nieuwsbriefIets kopen enzovoort.
Tips en advies van  Webburo Spring: Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen. Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.