logo van Webburo Spring BV
WhatsApp

Pompdirect BV

Pompdirect was een van de eerste klanten van Webburo Spring. Zij waren klant van zowel Pixlabel als Gouda Webdesign. Toen deze beide bedrijven overgingen in Webburo Spring is Pompdirect onze klant gebleven.

Een prachtig bedrijf om voor te werken.

lskdjfa lsdkjf alsdkfj lsdkjdas

lkjd falks ja;lskdj;lskdfjklsdjflkasjdflk jsdklfjlkds afjlksdfjlkajsdklfjasdfj

asd lfkjalsdkfjlksdjfkljasd

fasdlfjaskldfjasldfkjalsdfkjaks ldfjlka lsdfkl sadlfj

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Voorkom keuzestress bij je klant

Voorkom keuzestress bij je klant

Het klinkt misschien vreemd, maar hoe meer keuzes mensen krijgen, hoe minder ze kopen. Mensen hebben dan keuzestress. Kiezen blijkt moeilijk. Er zijn verschillende onderzoeken naar gedaan. Bijvoorbeeld bij een supermarkt werd 7 keer meer van een artikel verkocht, toen de keuze werd teruggebracht van 24 naar 6 smaken. Ongelofelijk toch?Je hoeft niet persé minder keuzes te bieden, maar het is wel verstandig om het aantal keuzes op 1 pagina te beperken. Maak je bezoeker niet gestresst. Toon liever 4 heel duidelijk verschillende opties, dan 10 redelijk gelijkende.
Tips en advies van  Webburo Spring: Heb ik een conversieratio??

Heb ik een conversieratio??

Alle conversies op je website en in je shop kun je meetbaar maken in GoogleAnalytics. De conversieratio ligt meestal rond de1% bij leadgeneration en bij shops tussen de 1 en de 5% (afhankelijk van de situatie). Dat betekent dus dat meer dan 95% van je bezoekers helemaal niets doet in je webshop. Die komen na een vluchtig bezoek je website misschien nooit meer terug. Conversie optimalisatie is het uitvoeren van acties, waardoor bezoekers eerder gaan converteren. Hierdoor wordt jouw website effectiever en kan hierdoor dus beter leads genereren en nieuwe klanten binnenhalen. Deze conversie optimalisatie heeft dus geen directe invloed op het aantal bezoekers op je website of in je shop, maar in eerste instantie alleen op de effectiviteit van je webshop. Bij de meeste websites en shops liggen hier grote kansen.
Tips en advies van  Webburo Spring: Wat is het doel van je website?

Wat is het doel van je website?

Voordat je echt een website gaat maken is het belangrijk om je af te vragen wat het belangrijkste doel van de website is. Wil je informatie geven? Jezelf en je werk presenteren? Of wil je met de website diensten of producten gaan verkopen? Het integreren van een webshop resulteert in een compleet andere website dan een puur informatieve variant. Vanuit het basisidee ga je de details van je online aanwezigheid uitwerken.