logo van Webburo Spring BV

Pompdirect BV

Pompdirect was een van de eerste klanten van Webburo Spring. Zij waren klant van zowel Pixlabel als Gouda Webdesign. Toen deze beide bedrijven overgingen in Webburo Spring is Pompdirect onze klant gebleven.

Een prachtig bedrijf om voor te werken.

lskdjfa lsdkjf alsdkfj lsdkjdas

lkjd falks ja;lskdj;lskdfjklsdjflkasjdflk jsdklfjlkds afjlksdfjlkajsdklfjasdfj

asd lfkjalsdkfjlksdjfkljasd

fasdlfjaskldfjasldfkjalsdfkjaks ldfjlka lsdfkl sadlfj

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor (punten)lijstjes om je conversie te verhogen

Zorg voor (punten)lijstjes om je conversie te verhogen

Lijstjes werken heel goed op websites en in webwinkels. Weet je waarom?Mensen scannen websites meestal, waarbij ze eerst koppen en lijstjes zienInformatie die overzichtelijk in een lijstje staat, neem je sneller in je opLijsten trekken aandacht van je bezoekerGebruik dit in je website. Gebruik niet te veel lange lappen tekst. Je kunt deze informatie beter in een lijstje stoppen, waarmee je de kans aanzienlijk vergroot dat mensen het lezen. Grote webshops als Bol.com en Coolblue gebruiken veel van dit soort lijsten.
Tips en advies van  Webburo Spring: Geen doodlopende straatjes

Geen doodlopende straatjes

Zorg er voor dat je website geen doodlopende straatjes heeft. Spoor bezoekers aan tot actie en laat ze verder kijken op je website.Elke detailpagina op je website moet zorgen voor een actie van de bezoeker. 'Mail voor hulp' of 'Bel ons' als je een dienstverlenend bedrijf bent bijvoorbeeld. 'Mis geen enkele tip' op je blogpagina's. En zorg er ook voor dat men verder kan klikken naar andere pagina's, alles om te voorkomen dat je klant je website verlaat.Doe dit echt op elke pagina!En herhaal je call-to-action zeker ook onderaan in de footer.
Tips en advies van  Webburo Spring: Vertel in formulieren waar je de informatie voor gebruikt

Vertel in formulieren waar je de informatie voor gebruikt

Op veel websites wil je van je bezoekers echt klanten maken. Hierbij zorg je natuurlijk voor goede teksten, prachtige foto's en duidelijke en opvallende knoppen. Daarnaast wil je zoveel mogelijk redenen bij je klanten weghalen om je dienst of product nĂ­et af te nemen. Als je dat doet, dan trek je je klant naar binnen. Het kan zijn dat je doel is om een contactformulier in te vullen. Dat zorgt vaak voor weerstand, zeker als je niet duidelijk maakt waarom je al die informatie nodig hebt. Wat ga je doen met die persoonsgegevens en emailadres? Je kunt dit voorkomen door bijvoorbeeld: Bij een adresregel te vertellen dat je hier een Kerstkaart naar wilt sturenBij een e-mailadres te vertellen dat dit gebruikt wordt om het adres te verifierenBij een telefoonnummer dat je die eventueel gebruikt als jij vragen aan je klant hebt De voorbeelden zijn uiteraard voorbeelden. Zorg er voor dat je alleen die informatie vraagt die je daadwerkelijk nodig hebt. Bedenk dus vanuit het perspectief van je klant, waarom je deze informatie nodig zou hebben.