logo van Webburo Spring BV
WhatsApp

Pompdirect BV

Pompdirect was een van de eerste klanten van Webburo Spring. Zij waren klant van zowel Pixlabel als Gouda Webdesign. Toen deze beide bedrijven overgingen in Webburo Spring is Pompdirect onze klant gebleven.

Een prachtig bedrijf om voor te werken.

lskdjfa lsdkjf alsdkfj lsdkjdas

lkjd falks ja;lskdj;lskdfjklsdjflkasjdflk jsdklfjlkds afjlksdfjlkajsdklfjasdfj

asd lfkjalsdkfjlksdjfkljasd

fasdlfjaskldfjasldfkjalsdfkjaks ldfjlka lsdfkl sadlfj

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Er zijn weinig dingen die irritanter dan een website met een lange laadtijd. Het is voor bezoekers reden nummer 1 om weg te klikken. Uit onderzoek is gebleken dat interrupties maximaal 1 seconde mogen duren voordat bezoekers de neiging krijgen om weg te klikken. Houdt daarom de afbeeldingen op je pagina zo klein mogelijk. Om de laadtijd zo laag mogelijk te houden is het handig om met CSS spirtes te werken. Door de afbeeldingen op de website te onthouden moeten ze niet telkens nieuw gedownload worden. De websites die Webburo Spring bouwt, zorgen er standaard voor dat foto's niet groter zijn dan ze worden getoond. Dat scheelt ook veel laadtijd.
Tips en advies van  Webburo Spring: Call to action toevoegen

Call to action toevoegen

Je website mag geen doodlopende straatjes hebben. Spoor bezoekers aan tot actie. Elke detailpagina op je website moet aansturen op een actie van de bezoeker. 'Vraag een offerte' of 'Neem contact op' als je een dienstverlenend bedrijf bent bijvoorbeeld. 'Mis geen enkele tip' op je blogpagina's. Doe dit op elke pagina! En zet je call-to-action zeker ook onderaan.
Tips en advies van  Webburo Spring: Juiste navigatie in je website / webshop

Juiste navigatie in je website / webshop

Zorg voor een goede en duidelijke navigatie in je website of webshop. Dit zorgt er voor dat een bezoeker gemakkelijker doorklikt en langere tijd op je website blijft. De potentiele klant vindt hierdoor eenvoudig de gezochte informatie of producten. Zet het menu of andere onderdelen op een vaste en logische plaats en kies voor de overzichtelijke lay-out. Mensen lezen van links naar rechts, de beste plek voor een menu is hierdoor links in het beeld. Een andere optie is om hem bovenin de website te plaatsen. Zorg er ook voor dat je menu vastplakt bovenin de pagina als mensen naar beneden scrollen. Zo is hij altijd vindbaar.