Over ons

Wij zijn Webburo Spring en we maken websites, en alles wat er in meer of mindere mate mee te maken heeft. We bouwen ze met liefde, plezier, en samen met u als klant en soms in samenwerking met andere experts.

Webburo Spring is gestart in 2016. Maar in de pakweg vijftien jaar hieraan voorafgaand hebben we al heel erg veel websites gemaakt, in dienstverband bij verschillende werkgevers of in een eigen onderneming. De ervaring die we hier opgedaan hebben is ook heel breed en daar hebben we nu dus veel profijt van.

Niet alleen websites en webshops

We maken hoofdzakelijk websites en webshops. Daar is het meeste vraag naar en daar hebben we al het langst ervaring mee. Maar we zijn behoorlijk van alle markten thuis als het om weboplossingen gaat, en we hebben connecties met andere experts op internetgebied. Dus is uw vraag breder dan alleen het ontwerpen en lanceren van een website, ook dan kunnen we u helpen. U mag ons afrekenen op onze klantgerichtheid.

We kunnen veel, maar we kunnen niet overal goed in zijn. Daarom hebben we een netwerk van mensen met ervaring en liefde voor het vak van weboplossingen in de breedste zin van het woord. Hierdoor kunt u voor onderstaande disciplines bij ons terecht.

Waarom kiezen voor Webburo Spring?

Een uitstekende vraag. De vraag is moeilijk te beantwoorden, omdat we eigenlijk vragen ‘hoe weten we over webdesignbureau X beter is dan webdesignbureau Y.

Het doel van een website is verkopen, overtuigen en informeren. We moeten dus op zoek naar een bureau dat zich richt op het succesvoller maken van de onderneming in plaats van het maken van een mooi website.

Hoe kiest u een juist webburo?

  • Lees de tekst op de website. Waar gaat het over? Noemen ze iets over doelen, verkopen en conversie?
  • Hoe zit onze eigen website in elkaar? Was het direct duidelijk wat we deden en wat hun uniek maakt?
  • Bekijk het portfolio. Zijn die websites ook makkelijk te gebruiken? Is het overduidelijk op elke website in het portfolio wat zij doen en wat de bezoeker moet doet? Nee? Dan kan het zijn dat ze hun ‘skills’ alleen bij hun eigen website hebben ingezet.
  • Zijn het matig leesbare standaard (bullshit-)teksten? Dan is de kans groot dat zij niet letten op marketing, usability en conversie. Of hier geen waarde aan hechten.
  • Je kan een offerte of informatie aanvragen bij de bureaus waar jij tussen twijfelt en kijken naar de professionaliteit van hun offertes.
  • Vragen ze voordat ze een offerte naar jou sturen wat jouw doelen zijn? Wat je met jouw website wil bereiken? Dan is er een redelijk kans dat zij verstand van zaken hebben
  • Hebben ze een persoonlijke ‘over ons’-pagina? Laten ze hun medewerkers zien? Vaak geldt, hoe persoonlijker en opener ze zijn, hoe trotser ze zijn op hun werk (en dat betekent meestal dat ze ook goed werk leveren).
  • Gebruiken ze een moeilijk leesbaar lettertype (klein bijvoorbeeld)? Dan kan het zijn dat ze zich niet echt hebben verdiept in usability.

Wilt u iets wat er best goed uitziet en een paar honderd euro kost of wilt u een gebruiksvriendelijke website met een wow-factor die verkoopt?

Wilhelmina van Pruisenlaan 147, 2807 KH Gouda

0182 20 50 20

info@webburo-spring.nl

WAAR VIND U ONS?
SLUIT