Systeem ontwikkeld voor Corona problematiek

Tijdens de Corona pandemie werden uiteindelijk winkels verplicht om een maximum aantal klanten binnen te laten en hiervoor een planningssysteem te lanceren. Toen we hierover hoorden hebben we dit zelf ontwikkeld en zelf in de markt gezet. Voor elke winkelier werd het mogelijk om zich aan te melden en het systeem voor zijn eigen winkel in te richten, met tijdsloten, maximum aantal personen en contactgegevens. Uiteindelijk werden we zelfs door de Action gevraagd om het voor hun te regelen.

Klant:

Winkel Afspraak Plannen

Categorie:
Complex systeem
Datum Live:

01 maart 2021

Reserveringen Winkel Afspraak Plannen
Winkel afspraak plannen website Webburo Spring

Winkelafspraak plannen

We hebben een online systeem ontwikkeld, waarmee winkeliers gemakkelijk kunnen bij laten houden wie er wanneer in hun winkel kan langskomen.

Vanwege Corona mogen er slechts een aantal bezoekers per uur in een winkel toegelaten worden. Hier zijn diverse regels aan verbonden:

  • Minimaal 4 uur tussen aanmelden en toelaten
  • Maximaal 6x twee bezoekers per uur in de winkel (per verdieping)
  • Bewaren van klantgegevens voor melding GGD (in geval van besmetting)
  • Verwijderen van klantgegevens in verband met privacy

Dit systeem houdt hier allemaal rekeninig mee. Op je bestaande website plaatsen we een mooie knop of link naar deze website. Je klant kan hierop kijken wanneer er plaats is voor een bezoek. De klant hoeft niet te bellen en kan zich 24 uur per dag aanmelden. Als winkelier kun je op 1 pagina zien wie er wanneer komt. Geen administratie, geen telefoontjes en ook geen mailtjes. Tijd voor de klant.

Gerelateerde Diensten

dienst standaardfoto van Webburo Spring

Website ontwikkeling

Altijd responsive en altijd goed

dienst standaardfoto van Webburo Spring

SEO