Heldere USP's

Heldere USP's

Wat maakt jou uniek?

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je verteld waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.

Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor goede teksten in je website / webshop

Zorg voor goede teksten in je website / webshop

Veel mensen weten het wel, maar onderschatten de invloed van teksten. Omschrijf goed...
Tips en advies van  Webburo Spring: SEO (zoekmachine optimalisatie)

SEO (zoekmachine optimalisatie)

SEO staat voor Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). Kort gezegd...
Tips en advies van  Webburo Spring: Juiste navigatie in je website / webshop

Juiste navigatie in je website / webshop

Zorg voor een goede en duidelijke navigatie in je website of webshop. Dit zorgt er...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.