Heldere USP's

Heldere USP's

Wat maakt jou uniek?

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.

Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Hoe ziet een goede website eruit?

Hoe ziet een goede website eruit?

Een goede website voor moet er natuurlijk mooi uitzien. Het moet een goed...
Tips en advies van  Webburo Spring: Maak alles zo makkelijk mogelijk op je website

Maak alles zo makkelijk mogelijk op je website

Je website heeft een doel. Je wilt de bezoekers iets laten doen, zoals:Een offerte...
Tips en advies van  Webburo Spring: Het maakt uit waarmee de website wordt gemaakt

Het maakt uit waarmee de website wordt gemaakt

Er zijn veel bedrijven die een professioneel uitziende website kunnen maken. Heel...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.