Heldere USP's

Heldere USP's

Wat maakt jou uniek?

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.

Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor een kruimelpad (breadcrumb) in je website

Zorg voor een kruimelpad (breadcrumb) in je website

Een kruimelpad zorgt ook voor een goede navigatie in je website of webshop. In een...
Tips en advies van  Webburo Spring: Carrousels horen thuis op de kermis

Carrousels horen thuis op de kermis

Het wordt al heel lang gezegd, maar de laatste jaren verschenen er ook heel wat...
Tips en advies van  Webburo Spring: Gewoon is helemaal niet gek

Gewoon is helemaal niet gek

Zorg dat je eigen website eruit ziet, zoals je wilt dat andere websites eruit zien....

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.