Heldere USP's

Heldere USP's

Wat maakt jou uniek?

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.

Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.

Wat zijn jouw USP's?

Deze vraag is door iedereen anders te beantwoorden. Jij bent uniek en je bedrijf ook. Waarom komen klanten juist naar jou? Of waarom zouden ze juist naar jou moeten komen?

Bij Webburo Spring gaat het vooral om de communicatie. Wij zijn technische mensen, maar kunnen ook goed met klanten praten over hun wensen. Die kunnen we goed vertalen naar technische oplossingen. Dat is wat veel van onze concurrenten niet kunnen. Dat is één van de USP's van Webburo Spring.

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Voor het bouwen van je website is belangrijk om te bepalen wat de doelgroep is en...
Tips en advies van  Webburo Spring: Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Er zijn weinig dingen die irritanter dan een website met een lange laadtijd. Het is...
Tips en advies van  Webburo Spring: Heldere USP's

Heldere USP's

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.