Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Weet jij wat je doelgroep is?

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.

Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Wordt jullie doelgroep op jullie homepage aangesproken?

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Val met de deur in huis

Val met de deur in huis

Mensen komen voor je producten en je inhoud. Voor datgene wat je te vertellen of te...
Tips en advies van  Webburo Spring: Maak je website responsive

Maak je website responsive

Meer dan 50% van het internetverkeer komt van mobiele toestellen, waarvan meer dan...
Tips en advies van  Webburo Spring: Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Er zijn weinig dingen die irritanter dan een website met een lange laadtijd. Het is...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.