facebook pixel

Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Weet jij wat je doelgroep is?

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.

Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Wordt jouw doelgroep op je homepagina aangesproken?

Wij proberen in de taal van onze potentiële klant te praten op onze website. We spreken ze niet aan met "U", maar duidelijk met "je". We praten niet deftig, niet te plat, maar vooral zoals we eigenlijk zelf aangesproken willen worden. Daarmee spiegelen we naar onze klanten, waarmee we klanten aantrekken die passen bij ons als persoon en als bedrijf.

Zo ontstaat de juiste match tussen ons en onze klanten. Dit kan uiteraard voor jou ook zo werken. Probeer eens te schrijven voor jezelf, dus dat je je eigen klant bent en op je website komt. Wat spreekt je aan en wat juist niet.

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Houd je afbeeldingen zo klein mogelijk

Er zijn weinig dingen die irritanter dan een website met een lange laadtijd. Het is...
Tips en advies van  Webburo Spring: Een goede eerste indruk is belangrijk

Een goede eerste indruk is belangrijk

Een website / webshop die er slordig uitziet, die op tablet of smartphone niet goed...
Tips en advies van  Webburo Spring: Maak je website responsive

Maak je website responsive

Meer dan 50% van het internetverkeer komt van mobiele toestellen, waarvan meer dan...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.