Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.
Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.
Wij proberen in de taal van onze potentiële klant te praten op onze website. We spreken ze niet aan met "U", maar duidelijk met "je". We praten niet deftig, niet te plat, maar vooral zoals we eigenlijk zelf aangesproken willen worden. Daarmee spiegelen we naar onze klanten, waarmee we klanten aantrekken die passen bij ons als persoon en als bedrijf.
Zo ontstaat de juiste match tussen ons en onze klanten. Dit kan uiteraard voor jou ook zo werken. Probeer eens te schrijven voor jezelf, dus dat je je eigen klant bent en op je website komt. Wat spreekt je aan en wat juist niet.
Websites
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Algemeen