Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Weet jij wat je doelgroep is?

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.

Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Wordt jullie doelgroep op jullie homepage aangesproken?

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Vertel in formulieren waar je de informatie voor gebruikt

Vertel in formulieren waar je de informatie voor gebruikt

Op veel websites wil je van je bezoekers echt klanten maken. Hierbij zorg je...
Tips en advies van  Webburo Spring: Heb ik een conversieratio??

Heb ik een conversieratio??

Alle conversies op je website en in je shop kun je meetbaar maken in...
Tips en advies van  Webburo Spring: Laat zien wat je doet

Laat zien wat je doet

Je hoort het wel vaker: een foto zegt meer dan 1000 woorden. Je moet duidelijk...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.