Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Weet jij wat je doelgroep is?

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.

Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Wordt jouw doelgroep op je homepagina aangesproken?

Wij proberen in de taal van onze potentiële klant te praten op onze website. We spreken ze niet aan met "U", maar duidelijk met "je". We praten niet deftig, niet te plat, maar vooral zoals we eigenlijk zelf aangesproken willen worden. Daarmee spiegelen we naar onze klanten, waarmee we klanten aantrekken die passen bij ons als persoon en als bedrijf.

Zo ontstaat de juiste match tussen ons en onze klanten. Dit kan uiteraard voor jou ook zo werken. Probeer eens te schrijven voor jezelf, dus dat je je eigen klant bent en op je website komt. Wat spreekt je aan en wat juist niet.

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Carrousels horen thuis op de kermis

Carrousels horen thuis op de kermis

Het wordt al heel lang gezegd, maar de laatste jaren verschenen er ook heel wat...
Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg dat alles duidelijk is op je site

Zorg dat alles duidelijk is op je site

Het kan zijn dat je onduidelijker wordt als je te lang hetzelfde werk doet. Dit kan...
Tips en advies van  Webburo Spring: Laat zien wat je doet

Laat zien wat je doet

Je hoort het wel vaker: een foto zegt meer dan 1000 woorden. Je moet duidelijk...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.