Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Weet jij wat je doelgroep is?

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.

Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Wordt jullie doelgroep op jullie homepage aangesproken?

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: De lay-out en inrichting van je website of webshop

De lay-out en inrichting van je website of webshop

Het moeilijkst bij het ontwikkelen van een website of webshop, is er voor zorgen dat...
Tips en advies van  Webburo Spring: Werk met (sprekende) afbeeldingen

Werk met (sprekende) afbeeldingen

Een beeld zegt meestal meer dan 1.000 woorden. In het geval van websites is dit...
Tips en advies van  Webburo Spring: Op zoek naar de beste webshop?

Op zoek naar de beste webshop?

Bij Webburo Spring ontwikkelen we je webshop voortaan met Craft Commerce. Al jaren...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.