Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Weet jij wat je doelgroep is?

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.

Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Wordt jullie doelgroep op jullie homepage aangesproken?

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Spreek je doelgroep aan voor conversieverhogen

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze...
Tips en advies van  Webburo Spring: Voor wie maak je de website?

Voor wie maak je de website?

In het beginstadium moet je je afvragen voor wie je een website maakt. Je moet de...
Tips en advies van  Webburo Spring: Val met de deur in huis

Val met de deur in huis

Mensen komen voor je producten en je inhoud. Voor datgene wat je te vertellen of te...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.