Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Weet jij wat je doelgroep is?

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen.

Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Wordt jouw doelgroep op je homepagina aangesproken?

Wij proberen in de taal van onze potentiële klant te praten op onze website. We spreken ze niet aan met "U", maar duidelijk met "je". We praten niet deftig, niet te plat, maar vooral zoals we eigenlijk zelf aangesproken willen worden. Daarmee spiegelen we naar onze klanten, waarmee we klanten aantrekken die passen bij ons als persoon en als bedrijf.

Zo ontstaat de juiste match tussen ons en onze klanten. Dit kan uiteraard voor jou ook zo werken. Probeer eens te schrijven voor jezelf, dus dat je je eigen klant bent en op je website komt. Wat spreekt je aan en wat juist niet.

Meer tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Het maakt uit waarmee de website wordt gemaakt

Het maakt uit waarmee de website wordt gemaakt

Er zijn veel bedrijven die een professioneel uitziende website kunnen maken. Heel...
Tips en advies van  Webburo Spring: Voorkom keuzestress bij je klant

Voorkom keuzestress bij je klant

Het klinkt misschien vreemd, maar hoe meer keuzes mensen krijgen, hoe minder ze...
Tips en advies van  Webburo Spring: Kies een vlot leesbare tekengrootte

Kies een vlot leesbare tekengrootte

De resolutie van computer apparatuur is steeds groter geworden de afgelopen jaren en...

Vul onderstaande in en we nemen vandaag of morgen contact me je op.